torsdag 13 september 2012

Inte så färglöst..

Så här fint har det varit där vi har varit idag!

Visst ser man på ljuset att det har blivit höst?

Det här är en gammal stol ifrån min mormor, som jag tycker att är fin och håller på reder upp. 
Sen har jag ett gäng till av en annan modell som jag har köpt på auktion och som jag har slipat och grundat och som nu skall målas vita.

Och när vi var till Sverige  igår hittade jag riktigt fina dynor, som passade perfekt till stolarna!

Sen väntar ett nytt vitrinskåp på att monteras ihop och det gamla väntar på att målas vitt eller grått.
 Det är mycket slipa och måla nu, men som man bäddar får man ligga...



2 kommentarer:

  1. Ja se nog är hösten kommen nog. jag tycker ju om den jag, när den väl är här. Ikea, ser fram emot ett besök dit jag också. perfekt att ni fick med er kataloger åt barnen ti glo i så länge.

    faasen vilken söt bebis i förra inlägget btw... :)

    SvaraRadera
  2. Kul med nytt och fint- och bara man kommer igång med alla projekt istället för att sitta vid datorn och "få inspiration" så händer det ju lite oxo...:)

    SvaraRadera