måndag 27 augusti 2012

Nu har det hänt!

Det som jag varit rädd för i snart tolv år har hänt, "vi" har slagit sönder kannan till kaffebryggaren... :-/

Vår bästa kaffebryggare någonsin, ja vi hade en svart likadan tidigare och jag tror att den blev lika gammal, vilken kvalité!! 

Det här var den sista av den modellen, som  de hade på Hermanssons butiken, där vi har vår butik Värmekällan nu! 
Gillade väl inte färgen så mycket då, men var nöjd att få samma modell i allafall.. 
Men nu tillverkas den inte mer, så det går inte att få tag på en kanna heller, om inte någon därute har en liggande förstås, då får ni höra av er, ingen skulle bli gladare än jag!

Philips Café Roma




4 kommentarer:

  1. Annonsera/ fråga på face book vettja!

    SvaraRadera
  2. Jag visste inte att ni hade blogg!!

    SvaraRadera
  3. Nä, det var därför jag skickade den till dej! :-)

    SvaraRadera
  4. it's really nice and meanful. it's really cool blog. Linking is very useful thing.you have really helped lots of people who visit blog and provide them usefull information. kaffebryggare

    SvaraRadera