måndag 8 oktober 2012

Mera Rättviksresa..

Fredagen den 5 oktober började marknaden i Rättvik och skulle hålla på ända till söndageftermiddag.


Frukosten, som naturligtvis fixades av Calle vid grillen
bestod som vanligt av bacon och ägg..  ;-)

Efter det var vi klara att "göra marknaden"!












Gott och blandat, 
krimskrams och hantverk och godisstånd, meter efter meter!

Den som vill får titta närmare på sittande tomten mitt i bilden..

Själv blev jag försälskad i de här fina dockorna!

2 kommentarer:

  1. Elvis, de handgjorda dockorna & julbocken. Ja, och så pappsen då. De är mina favoriter på marknadsbilderna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med och det harmar att jag inte kom ihåg att köpa en ny julbock åt mej!
      Men det var väl lika bra, för jag kan tänka mej att Lisa skulle inte kunna låta skägget va på bocken ändå..

      Radera