onsdag 28 augusti 2013

Gotland torsdag 22 augusti

Soligt och lite blåsigt idag.
 Jag duschade i bilen och stod sen ute och blåste håret torrt i vinden...
Vi åkte vidare neråt mot Visby och jag ringde Nordenstrands Camping och hörde om det fanns plats och fick veta att det skulle kosta 199 kr, vilket vi tyckte var ett bra pris!
Enda stället vi stannade till vid på vägen ner, var Krusmyntagården, där vi köpte med oss lite kryddor och salmbärssylt hem åt ungarna.

När vi kom till Visby och checkade in, så kostade det 299 kr och om jag hade hört fel eller de hade sagt fel vet inte jag, men dit blev vi i allafall!
Vi cyklade iväg in till Visby, ca 1 km och gick direkt till ett matställe vid Stora Torget, för vi hade inte ätit lunch ännu och det var ganska sent på eftermiddagen redan. 
Så lammfilén satt ganska bra sen, tillsammans med ett glas rött vin!
Sen gick vi runt och tittade på den vackra medeltidsstaden och njöt tills fötterna strejkade, de nya skorna som jag köpte i Hemse började ge sej tillkänna..
Nordenstrands Camping


Jo, jag var också med..


Mullbärsträd



Lite gott och mysigt på kvällskvisten

Fin solnedgång igen, men vågorna var nojsiga och det hördes som att man skulle ha fläkten på för fullt hela natten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar