onsdag 28 augusti 2013

Gotland tisdag 20 augusti

 Kursen som Calle skulle på var i Hemse.
 Den började redan klockan 8 på morgonen och skulle hålla på tills de var klara..
Under tiden gjorde jag stan och det var ganska snabbt avklarat, eftersom det inte fanns varken mycket butiker eller något annat.
 Jag var in i en second handbutik och blev lite nostlgisk när jag hittade några gamla Starlet-tidningar från 1973..

Såna här tidningar har jag läst ett antal..


Den här skulle jag velat köpa till dej Carl-Adam, men priset hejdade mej..

Vackert päronträd

Är det någon som vet om det här är Krikon?
När kursen var slut vid 16-tiden åkte vi vidare söderut, vi skulle ända ner till Hoburgen och hade tänkt äta middag där, men den restaurangen var också stängd.
 Men vi såg mycket vackra vyer längs vägen och även Hoburgsgubben var häftig, för tillfället hade han "näsan" gulmålad..





Lägg till bildtext

Hoburgsgubben i profil


Stenar som fascinerar, där var vi en bra stund..

Sån här "spökhus" fanns det lite överallt..
Vi körde en lång, lång skogsväg för att hitta nattplats..

Där var den...

På Grötlingboudd stod vi andra natten, vid en badplats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar